Jumaat, 3 Disember 2010

Busy Mommy....:))

Waduh2....sian blog aku sejak 2 menjak nih takder entry baru..Walaupun blog aku nih bukan ader ramai sangat follower pun tapi tetap gak nak ader entry baru ...Byk sebenarnya nak di update tapi aku agak blurr sikit skrg nih...Dalam draft box aku tuh berderet sebenarnya entry yang tak siap ...tapi bila dah busy nih mulalah sumernyer terbengkalai...Entry Dubai pun dah jadi jeruk dalam draft box tuh....Ishh ishh..mengalahkan menteri bznyer..

Almaklumlah bila ader tetamu dirumah tuh susah sikit nak mengupdate sebab kurang masa nak mengadap laptop..Tapi sebenarnya rindu gak kat cinta kasih sayang aku nih...Tapi yang bestnyer sejak aku dah bz sejak 2 menjak nih tup2 berat bdn aku kureng lagi 2 kilo..waduhhhhhh tulah part yang paling syok tuh..Sebab selalunya mantain jer tp skrg ada penurunan..best giler...

Sekarang nih pun waktu di Qatar dah 10.30pm..Mata pun dah nak lelap sebenarnya..penat sebab seawal pukul 5 pg lg dah berjaga sebab menyiapkan kelengkapan tuk berpicnic...Pastuh pukul 3 pm plak ader gathering kat rumah kawan sambil berBBQ..Dan sok plak sesubuh sepie dah kena bgn sebab ader plan tuk sandune plak...Aduh penatnyer....Tapi mengenangkan lama sangat tak der entry baru so aku gagahkan lah jugak update aper yang patut...walaupun sebenarnya macam2 idea yang kuar tapi bab nak menyusun ayat tuh yang agak lembab skit maser nih...So ini lah coretan sebelum tido..Kalo ayat tunggang terbalik tuh paham2 jer lah kan...Ngantuk nyer pasal ...:))....So anyway GUD NITE QATAR...Mabroook 2022 World Cup...:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan