Isnin, 6 Disember 2010

Ehem ehem ...jadi Linda Jasmin le plak......

Ecewah cewah..ya ampunnnn mak nyah..Dah jadi Linda Jasmin ler plak...Ala2 AF le lepas nih....Aper kes mak tetiba jer ko nak jd Linda plak nih...Nak jd kan citer semalam aku dapat ler satu call dari anak kawan kat sini ...Tetiba jer tanya aku.."Auntie Yan malam nih boleh tak kitorang datang rumah nak minta tolong auntie yan pasal tarian?"perghhh terkesima plak aku kejap...Yalah alamaklumlah maser tuh tengah baik nyer tidokan....Pasal per lak nih..Reruper nyer diorang dapat assignment tuk Cultural day kat sekolah...

So dengan berdedikasinyer aku pun search ler mana2 lagu joget yang best tuk dibagi kat bebudak ni...Cari punya carik so konfem lagu Siti "Joget kasih tak sudah"....Bunga2 tarinya dah ader cuma tinggal nak train bebudak ni ajer...Yg tak bestnyer diorang kena perform next week ...Maknanyer tak sampai seminggu pun...Tu yang susah skit tuh...Terpaksalah aku minimize kan step2nyer...maklumlah takut bebudak nih tak leh nak ingat...Perghhh mencabar sungguh...Yelah at least kena gak buat yang terbaik kan sebab benda nih nak present kat Cikgu mat2 saleh n kengakawan diorang yang bermacam bangsa tuh kan...Baru jer plan nak santai2 petang nih kat club..tapi bila mengenangkan bebudak tuh kesian plak...Bangsa sendirikan......

So petang nih akan bermula sessi Cikgu Jasmin mengajar joget...Ok memurid....1...2...3...4....lembut lagi.....(sila jerit macam Linda Jasmin okehhh).....Layan ler yer.....:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan