Ahad, 7 November 2010

Aduhhhhh sedapnyerrrr...:))

Aper nyer yang best sesangat tu kak oiii...Mananyer tak best nyerr deknon...Ari nih aku dapat ler merasa tubuh badanku dibelai belai manja...Aduhhhhhh lain macam jer bunyi nyer..meremang bebulu roma mendengarnyer hik hik hik..Jangan salah sangka bukan nyer aku nak memblue siang siang hari nih cuma hari nih aku berkesempatan dalam kadar tak berapa nak sempat pergi berurut ala ala rawatan spa lg ...Hehehe tapi kali nih di spa Kak Alim....(promote nih kak..untung bagi 2 yek:))...
Amboi memang sedap tangan kak Alim nih mengurut...Bleh terlelap den dibuek eh..tapi nasib baik lah balik umah kena masak kalo tak memang nak tido dah ghasernyer nih...Aku nih memang bab urut-urut nih memang berkenan sesangat..Dulu masa kat Malaysia siap ader tukang urut datang umah lagi..Siap ngan mandi rempah...Tapi sejak duk di Qatar nih alamatnyer setahun sekali jer lah peluang nyer...Itu pun kalo sempat sebab bila blk Malaysia tuh sure byk hal nyer so kadang-kadang tuh tak dan gak...So bila dapat peluang camnih memang ler aku suka sesangat...Adalah dalam 2 jam gak kak Alim mengurut aku...Aduh memang layan...Naper dari dulu aku tak try..kalo tak bleh gak dijadikan agenda wajib bulanan...So aku rasa lepas nih memang nak tender tetap mengurut ngan Kak Alim setiap bulan...Yelah ingat keta jer ker yang perlu jaga servicenyer..Badan pun kena lah jaga n service ikut masa gak kan..almaklumlah mileage dah banyak, kan dah lama pakai hehehehe....:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan