Jumaat, 5 November 2010

Alhamdulillah tuk sekian kali.......

ALHAMDULILLAH........syukur pada Allah...Ceritanya begini..Adalah dalam beberapa hari yang sudah aku ni teringin lah plak nak makan bubur pulut hitam..tetiba jer lepas aku duk menjengah blog tukang masak Mat Gebu...tup tup tup menitik air liur ko...Tapi mana nak cekau pulut hitamnyer..mana pernah masuk stok benda alah macam tuh dalam pantry aku nih...n lagi satu aku nih mana ler pernah wat bubur pulut hitam pun...So aku pun cecuber lah tanya sesaper yang ader beras pulut hitam tuh kan...manalah lah tau bleh try buat plak..Tapi hasrat tuh mati gitu ajer....tapi kalo memang rezeki kita tuh ader Allah dah tetapkan mesti dapat punyakan...begitu pengasih Allah nih..... belum sempat nak mencuba tetiba jer rezeki aku pun datang...kak Mas (Masmona Jefrydin katerer (hehehehehe) call nak bg bubur pulut hitam...Alhamdullilah.....perghhh..lepas mengidam aku.....kepada kak Mas tuh terima kasih ler bebanyak yek sebab tolong memenuhi kengidaman aku nih...Ni sambil tulih entry nih sambil menyuap bubur pulut hitam kak Mas..yummyyyyyy.......Layannnnnnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan