Jumaat, 5 November 2010

Arggggghhhhhh......but Alhamdulillah.....

Perghh....bunyi macam dasat..tapi apakah yang sebenarnya tuh..So nak dijadikan cerita semalam aku ke Doha untuk melawat Dentist ku..yelah almaklumlah hidup dengan braces nih so nak tak nak setiap bulan kena lah pi melawat hamba Allah tuh kan...So semalam setelah ditukar new wire tuk gigi n retiekan semula so Doc tu tetiba tanya "so when you want to go for your 1st tooth extraction???"perghhhh...soalan meruntun jiwa aku betul hehehehe...bukannya per aku nih mmg penakut sikit bila mengenangkan jarum cucuk kat gusi nih...almaklumlah sakitnyer lain mcm..actually bukan sakit pun cuma seriau jer yang lebihnya...:)).....So disebabkan tak nak mendelaykan (hahahaha padan muka bila BI di BMkan)..aku pun kata ok...So aper lagi my 1'st tooth extraction done lah kan ...perghhh panjang siot dia punya root..patutlah begoyang2 kepala aku Doc tuh kerjakan....tapi yang tak bestnya sampai la nih still feel dizzy sbb bius yang dia bg...yelah sabor jer lah...nak cantik kan ....so jangan banyak cerita...but anyway Alhamdulillah.Because this is the only word that should i say....Thanks to Allah for all the blessed He give to me....Ameennnn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan